+420 602 554 599 info@rehabilitacekoni.cz

Zkušení ošetřovatelé

15 let zkušeností

Co děláme?

Rehabilitace, relaxace, léčba, trénink & více

HORSE-TRAINER WATER

Vodní pás je určený pro rehabilitaci a trénink koní. Jedná se o unikátní zařízení umožňující pohyb koně ve vodě v kroku a klusu při nastavitelné výšce hladiny až 1 metr.
  • Rehabilitace a trénink koní

• Výška hladiny až 1 m

• Působí pozitivně na klouby, šlachy a vazy

• Výborné řešení pro zlepšení kondice a zvýšení výkonnosti koně

• Zlepšuje srdeční funkci, vývoj svalstva a kloubní flexibilitu

HORSE-TRAINER SPA

Hypertonická chladová vodní lázeň příznivě působí při léčbě akutních poranění koní. Nejčastější využití je při zánětu šlach, poranění kostí, kloubů a vazů, artritidě, laminitis apod.

• Teplota vody mezi 2 až 4°C – použití chladu na postižené místo má výrazné protizánětlivé, osmotické a analgetické účinky

• Koncentrace léčivé soli zlepšuje vstřebávání otoků a urychluje hojení

• Nastavitelná hladina vody až 60 cm umožňuje adaptaci na konkrétní místo poranění

• Okysličení vody spodními tryskami významně podporuje léčivé procesy

• Masáž, která vzniká prouděním vody, aktivuje žilní a lymfatický oběh

HORSE-TRAINER RELAX

Speciální, počítačově řízené vibrační zařízení pro koně. Lze využívat pro poúrazové, rehabilitační a relaxační terapie, i jako součást tréninku nebo přípravy na závody.

• Zařízení kombinuje naklápěcí vibrační podložku s ultračerveným
    soláriem a umožňuje celkovou relaxaci koně.

• Vibrační podložka zvyšuje prokrvení organizmu bez jakékoliv další zátěže, urychluje
    hojení zranění, významně zkracuje dobu rekonvalescence a podporuje rozvoj
    svalstva. Pravidelným používáním vibrační terapie lze také docílit zlepšení zažívání
    a vstřebávání výživných látek z potravy.

INFRAČERVENÁ SAUNA

Unikátní infračervená sauna je navržena tak, aby infračervené záření působilo na problematické oblasti, jako jsou nohy, záda a šíje koně. Sauna je vybavena také inhalační jednotkou pro léčbu dýchacích onemocnění.

• Speciální infrazářiče stimulují krevní oběh, zvyšují rozpínavost tkání, zlepšují elasticitu a napětí kůže, ihned snižují svalové napětí, ztuhlost svalstva, vaziva, šlach apod.

• Snižují otoky, bolest, zastavují záněty a urychlují hojení.

• Působí pozitivně při léčbě chorobných zánětlivých procesů kůže, zlepšují její prokrvení, likvidují viry a bakterie.

• Infračervenou saunu lze také využívat pro psychickou relaxaci a regeneraci organismu a její účinek lze přirovnat ke slunečnímu záření v horkém letním dni.

MLS LASEROVÁ TERAPIE

nejmodernější technologie pro ošetření zánětu, bolesti a otoku nejen ve veterinární medicíně. Jedná se o neinvazivní ošetření, které je úspěšně využíváno jednak v oblasti traumatologie, ortopedie, rehabilitace a pooperační léčbě, ale také v dermatologii a ve všech indikacích, kde je cílem redukovat zánět, otok, bolest a povrchové či hluboké rány.

• MLS laserová terapie je terapeutická technika, která využívá patentovaného laserového pulsu MLS a speciálních technik ošetření tak, aby překonala limity tradiční laseroterapie.

• Byla patentována v Itálii a v USA byla schválena americkým úřademFDA, který tuto metodu uznal za bezpečnou a účinnou.

EQULTRASOUND

Nízkofrekvenční ultrazvukový přístroj pro bezpečné, rychlé a bezbolestné ošetření zranění, zánětlivých a bolestivých stavů. Používá se pro léčbu akutních i chronických patologií, jako jsou šlachová a svalová poranění, mikrofraktury, bursitida, otoky, hematomy apod.

• Léčba neinvazivní metodou je vhodná pro pooperační péči a k urychlení poúrazové

• Bezbolestná rázová vlna

• Hloubková hojení a regenerace

• Analgetický efekt – okamžitá úleva od bolesti bez vedlejších nežádoucích účinků

• mechanická vibrace – drenáž

ACTIVOMED

Magnetická a masážní terapie kombinuje elektromagnetické pole s klasickou masáží.

• Kombinuje elektromagnetické pole s klasickou masáží.

napiště nám

Nebojte se nám zavolat, nebo napsat na email či formulář.

zavolejte nám

(+420) 602 554 599